Vůně a prostředí

26.03.2018

VŮNĚ A PROSTŘEDÍ

Mozek si mnohem déle pamatuje - za rok zapomeneme 95% vizuálních vjemů, ale pouze 20% čichových. To má za následek, že velké evropské korporace (včetně některých bank) se snaží budovat si svou čichovou image a opravdu to funguje. Vstupní haly, ale i reklamní předměty mají charakteristickou vůni a klienti si je tak potom s institucí lépe spojit. Další využití v tomto směru je, že například kanceláře zaměstnanců voní tak, aby to navýšilo aktivitu. Pokud tedy máte firmu a chcete zvýšit úsilí zaměstnanců nebo zisk svého podniku, neváhejte jít tímto směrem.

Vůně s lidským podvědomím dokáže zázraky.

Jana Palle s.r.o. 
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky