Aroma marketing

01.03.2018

První dojem je pouze jeden. Je prokázáno, že zážitky z prvních vteřin ovlivňují vnímání značky a aktivit zákazníka v budoucnu. První dojem vytvořený příjemnou a výstižnou vůní je sázka na jistotu. Každý příjemný zážitek zanechává otisk v naší paměti a prohlubuje vnímání daného místa.

Doporučení vhodné vůně

Při výběru vůně je třeba myslet na více faktorů. Chcete, aby se vaši zákazníci cítili příjemně? Přejete si provonět svou firmu či značku? Rádi byste oslovili určitou cílovou skupinu? Chcete vytvořit lepší pracovní prostředí svým zaměstnancům?

Jana Palle s.r.o. 
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky